۱۳۸۸ خرداد ۱۷, یکشنبه

از دستگيري همسر مشايي تا بيرون آمدن شهرام جزايري از آستين کردان


اگر آدمي استعداد اين را داشته باشد كه در لحظه و جلوي دوربيني كه ميليون‌ها نفر آدم مقابل تصويرش نشسته‌‌ند دروغ بگويد،‌ عوام‌فريبي كند و براي منافع شخصي خود و گروهي فاسد كه تحت هدايت اوست گام بردارد نه تنها مومن نيست بلكه بايد شهادتين خود را به جا بياورد تا مسلمان شود.
وقتي احمدي‌نژاد تصوير زني مومنه را نشان مي‌دهد و مي‌گويد اين خانم را مي‌شناسي؟! اين خانم در تبليغات دست در دست شما دارد، آيا نمي‌داند اين خانم همسر ميرحسين موسوي است. نكته وقتي جالب مي‌شود كه به محض خروج از مناظره شمقدري روي پاي او افتاده پايش را مي‌بوسد و مي‌گويد عالي بود روستاييان همه به ما راي مي‌دهند غافل از اين‌كه روستاييان فهيم كشورمان ايران به وعده‌هاي دروغ اين آدم‌ها ايمان آورده و مي‌دانند فقط آدمي بي‌اخلاق مي‌تواند بي‌دليل از ناموس كسي حرف بزند.

براي برداشتن پرده از اين عوام فريبي به چند نكته اشاره مي كنم:
1. تعاريف و آمارها را در زندگي خودتان پيگيري كنيد وقتي براي خريد گوشت،‌ مرغ و حتي نان مراجعه مي‌كنيد اوضاع بهبود داشته‌است؟ وقتي جواني براي اجاره مسكن به بنگاه املاك مراجعه مي‌كند با شرايطي كه پيش‌آمده جايي در خور را براي زندگي پيدا مي كند؟
آيا اين براي تغيير آمار بيكاران از ميانگين 21% به 12% نيست؟
2.نگاهي اجمالي به آدم‌هاي اين دولت نشان مي دهد كه دولت مهرورز،‌ شايسته‌سالار و عدالت‌گستر چگونه شبكه فاميلي براي اداره كشور درست كرده است. برخلاف ادعاي احمدي‌نژاد بسياري از ادارات و پست‌هاي دولتي و سازماني، فاميلي و موروثي انحصاري شده است.



ليست روساي فاميلي دولت احمدي‌نژاد به شرح زير است:
داوود احمدي‌نژاد: بازرس نهاد رياست‌جمهوري. او برادربزرگ‌تر محمود احمدي‌نژاد است.

مسعود زريبافان: دبير هيات دولت،‌ وي كه باجناق محمود احمدي‌نژاد بشمار مي‌رود پس از رياست‌جمهوري عضو شوراي شهر تهران نيز بود،‌ به‌عنوان دبير هيات دولت منصوب گرديد. چندي بعد با مصوبه مجلس مبني بر ممنوعيت اشغال چند پست توسط كاركنان دولت ناچار به استعفا گرديد و پس از شكست در انتخابات دور سوم شوراها،‌ به عنوان رئيس مجمع باشگاه دولتي استقلال منصوب شد.

عليرضا مددي: مديرعامل سازمان تامين اجتماعي،‌ مديركل تربيت بدني استان تهران، وي برادرزاده و باجناق زريبافان و كارشناسي صنايع مهمات سازي وزارت دفاع بوده است.

حسين شيري: رئيس صندوق مهر رضا،‌ شوهرخواهر احمدي‌نژاد

پروين احمدي‌نژاد: معاون مركز امور زنان رياست جمهوري،‌ عضو شوراي شهر تهران،‌ خواهر احمدي‌نژاد

داوود مددي: رئيس سازمان تامين اجتماعي، ‌باجناق زريبافان

ناظمي اردكاني: وزير اقتصاد،‌ شوهرعمه پدر داماد زريبافان

اسماعيل احمدي مقدم: نيروي انتظامي،‌ همزمان با روي كار آمدن دولت احمدي‌نژاد اسماعيل احمدي‌مقدم باجناق محمود احمدي‌نژاد و معاون نيروي مقاومت بسيج سپاه پاسداران به‌عنوان فرمانده نيروي انتظامي منصوب گرديد.

سيدمحسن نبوي: عضو هيات مديره شركت سرمايه گذاري خارجي‌، داماد زريبافان

علي‌اكبر محرابيان: وزارت صنايع و معادن، ‌پس از بركناري عليرضا طهماسبي درمرداد 1386 علي‌اكبر محرابيان خواهرزاده محمود احمدي‌نژاد به‌عنوان وزير صنايع و معادن معرفي گرديد.

عليرضا علي‌احمدي: وزارت آموزش و پرورش وي كه باجناق احمدي‌نژاد است در آذر 1386 جايگزين محمود فرشيدي شد. داماد او مهرداد بذرپاش مديرعامل سايپاست.

مجتبي هاشمي ثمره: خواهرزاده مهندس باهنر،‌ يكي از مشاوران احمدي‌نژاد مشاورعالي، ‌رئيس ستاد انتخابات كشور بود و الان ستاد احمدي‌نژاد را اداره مي‌كند.

مهندس مهدي هاشمي ثمره: مديركل وزارتي وزير نيرو، برادر هاشمي ثمره

خانم قند فروش: مشاور خانواده وزير كشور،‌ زن برادر هاشمي ثمره


عبدالحميد هاشمي ثمره: معاون وزير صنايع،‌ برادر هاشمي ثمره

موسي پور: معاون پارلماني وزير كشور (داماد خواهر مهندس باهنر)

حسين صمصامي:‌ سرپرست وزارت امور اقتصاد و دارايي خواهرزاده پرويز داودي

علي خيرانديش: پيمانكار ساختمان و پيمانكار وزارت نفت در انتقال گاز ايران به چين (شوهرخواهر هاشمي‌ثمره)

طاهره نظري مهر: وزارت امور خارجه،‌ وي كه همسر منوچهر متكي وزير امور خارجه دولت احمدي‌نژاد است، از سازمان بهزيستي (در آستانه بازنشستگي) به وزارت امور خارجه منتقل گرديد و به سمت «مديركل حقوق بشر و زنان وزارت خارجه» منصوب شد. منوچهر متكي براي اين انتصاب وي به اين پست اداره حقوق بشر وزارت خارجه را از اداره كل سياسي و امور بين‌الملل جدا و همراه با دفتر امور زنان اين وزارتخانه يك اداره كل جديد ايجاد و همسرش را به رياست آن منصوب كرد.

برادر همسر منوچهر متكي: وزارت امور خارجه، ‌وي كه دندانپزشك و فاقد هرگونه سابقه خاص در وزارت امور خارجه بوده است به‌عنوان وابسته كار به بحرين اعزام گرديد.

استانداري‌ها:

رحيم قرباني: استاندار آذربايجان‌غربي

همسر استاندار: رياست مركز زنان و جوانان استانداري

باجناق استاندار: معاون سازمان آموزش و پرورش استان (سابقه وي مديريت يك مدرسه غيرانتفاعي بوده‌است)

خواهرزاده استاندار: عضو تيم مشاوران جوان استاندار ( در حال طي خدمت سربازي)

خواهرزاده استاندار: مدير مالي سازمان همياري شهرداري‌ها

خواهرزاده استاندار: مشاور استاندار و از اعضاي موثر هيات نظارت استان

خواهرزاده استاندار: مدير تداركات همياري شهرداري‌هاي استان و عضو هيات نظارت (مدرك فوق ديپلم)

پسرخاله استاندار:
سمت مشاور استاندار

پسر خاله استاندار: سمت مشاور استاندار به همه اينها چند شغله بودن الهام،‌ سعيدلو،‌ مهرداد بذرپاش (كه مدارج ترقي صدساله را به سبب دوستي قديم پدر با احمدي‌نژاد يك شعبه طي كردند) و رحيم مشايي را هم بايد اضافه كرد.

3. اما سوابق سوء بسياري از ياران صديق احمدي‌نژاد؛ چرا داوود احمدي‌نژاد پس از كش و قوس‌هاي فراوان با ازدواج پسر احمدي‌نژاد و دختر مشايي مخالف بود:

1. چون مشايي گاف‌هاي فراوان داد خصوصا در خصوص دوستي با اسرائيل و تمام علما،‌ مراجع،‌ انقلابيون و مجلس خواستند استعفا دهد اما رئيس‌جمهور جلوي همه ايستاد؟!

2. چون مشايي از نيروهايي بهره گرفت مانند قائم‌مقام خود در ميراث فرهنگي كه از صداوسيما به خاطر اختلاس و از وزارت اطلاعات به خاطر لواط رانده شده بودند و يا از سازمان فرهنگي،‌ هنري شهرداري صاحب خانه‌ها و املاك متعدد شده بودند.

3. چون همسر آقاي مشايي روزي در يك خانه تيمي منافقين پس از درگيري و شهادت 4 نفر از نيروهاي سپاه در حالي دستگير مي‌شود كه بي‌هوش شده‌است، وقتي در بيمارستان به هوش مي‌آيد به امام فحاشي مي‌كند، ‌مشايي كه خود و خواهرانش سابقه نفاق دارند و در آن زمان به عنوان نفوذي نقش آفريني مي‌كند در وزارت بازجوي اين خانم مي‌شود و مي‌گويد كه ايشان توبه كرده است و تنها از همراهان اين خانم ايشان اعدام نمي‌شود و بعدها مشايي با ايشان ازدواج كرده و اين زن مادر خانم پسر احمدي‌نژاد مي‌شود در مجموع داوود احمدي‌نژاد به اين خاطر نمي‌خواهد در كنار برادرش بماند و بعد از ازدواج اين دو چندين روز بيمار مي‌شود.

4. راستي چه كسي شهرام جزايري را شهرام جزايري كرد؟
آقاي كردان سلام!‌ هنوز چك‌هاي آقاي جزايري در صندوق بازنشستگي صداوسيما موجود است و هنوز هم مراودات شما با شهرام جزايري پرونده اي در قوه‌قضائيه دارد كه حتما بايد به آن رسيدگي شود. اما حيف كه مدرك جعلي شما باعث شد روي پرونده جزايري و‌ آن زن بدبخت كه شما عاشق آن بوديد و ديوانه شد و بعد جسد آن در جاده‌هاي فرعي يكي از شهرهاي شمالي پيدا شد بسته بماند. آقاي كردان شما كه در خريدن آدم‌ها شهره‌ايد تنها يك‌جا نتوانستيد مثل آقاي رحيمي معاون حقوقي و مجلس آقاي رئيس‌جمهور همه را بخريد و مدرك جعلي خود را پنهان كنيد و‌ آن هم وقتي بود كه اراده خداوند بر اين بود كه بگويد عزت و ذلت دست خداست.

5. آقاي رئيس‌جمهور از پرونده اختلاس اردبيل شما، از مراتب خاكساري شما به هاشمي رفسنجاني، از آقاي محصولي و تبديل منزل صد متري ايشان به چندين صد متري و اموال باد آورده ايشان، از پروژه‌هايي مانند پتروشيمي لرستان كه چندين بار كلنگ روي كلنگ زده‌ايد از آب وآباداني كه گفتيد اگر تا سه ماه آينده داخل لوله ها نشد وزير را داخل لوله مي‌كنم و از آن وعده دو سال مي‌گذرد و ... مي‌گذرم كه اگر نياز بود در نوشته‌هاي بعدي بگويم.

6. راستي آقاي رئيس‌جمهور از اختلاس 19 ميلياردي پسر آقاي علي‌آبادي كه مسوول و ناظر تمام پروژه‌هاي ورزشگاه‌هاست چه خبر؟!

7. راستي آقاي رئيس‌جمهور هزينه تبليغات شما كه به قول خودتان 1 ريال نداده‌ايد را چه كسي مي‌دهد؟ آقاي هدايتي و آقاي انصاري چه معلوم مانند آقاي جزايري نشوند؟!

نمي‌خواستم بنويسم چون آقاي احمدي‌نژاد اصرار كرد كه هركس چيزي مي‌داند بگويد يا بنويسد نوشتم تا مديون ايشان نشوم.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

اي ول دمت گرم من جاي تو بودم همه ي اينها رو منتشر مي كردم در اختيار عموم قرار مي دادم تا بفهمند ي دزد و دروغگويه

sara گفت...

ای ول تو کشوری که همه این کاره اند دلیلی نداره همه چی رو بشه !!!!!!

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

mojtaba mostafavi گفت...

سلام این دولت برایه همه چی‌ پول دارند ولی‌ نه برای یارانه‌ها . هی‌ میگن نیروی هسته‌ای تو نگو ما باید از حالا به بعد هسته بخوریم چون از خورشت الو فقط هستش گیرمون میاد. ما نیروی هسته‌ای می‌خواهیم بزنیم تو سرمون. نه قدرت خرید داریم نه میتونیم از حالا با بعد جایی برویم چون اقایون بنزین را حسابی‌ بالا بردند. آقای احمدینژاد حق نفت ما که گفتی‌ سر سفره هر خانواده ایرانی‌ میاری کو؟ همه رو دادید به عربهای سنی تو غزه بخورند تا عکستون رو همهجای فلسطین بزنند. نه نیروی اتممیت رو می‌خواهیم نه کمکت به غزه. یادت نره که همین ما بسیجیهایی که همه یارانه‌ها رو ازشون بریدی ما باعث شدیم که جنابعالی هنوز رئیس جمهور باشید.