۱۳۸۸ تیر ۷, یکشنبه

متن نامه جمعي از فرماندهان سپاه به محسن رضايي براي ادامه اعتراض به تقلب

برادر محسن، از شرف بچه های جنگ و سپاه دفاع کنید
بسمه تعالی
حضور محترم سردار سرفراز برادر محسن رضایی ایدکم ا...
شما بهتر از ما می دانید در حال حاضر سراسر کشور را فضای امنیتی و نظامی و حالت فوق العاده در بر گرفته ، جدای از قطع همه ارتباطات آزاد مکتوب و فیلترینگ و ارتباطات دیجیتالی و مخابراتی و دفاع بی وقفه رسانه ملی همه به نفع یک گروه ، بر سر هر کوی و برزن علاوه بر نیروهای ویژه امنیتی و انتظامی ، لباس شخصی هایی چماق بر دست تحت عنوان مورد احترام بسیج که قرار بود حافظ انقلاب اسلامی و کیان وطن در مقابل بیگانگان باشند، نفس هر معترضی را می گیرند و این حالت را بیشتر در جامعه دامن می زنند که به اصطلاح سرداران جنگ و سپاه ، علاوه بر گرفتن قریب به اتفاق مصادر کلیدی در کشور طی چهار سال گذشته و نیز علاوه بر کودتای انتخاباتی و نظامی در چند روز اخیر ، عملاً به توسط عوامل دون پایه خود به سرکوب و کشتار معترضین به نحوه برگزاری انتخابات اخیر پرداخته و شرایط خشونت بار و خونین حال حاضر را به وجود آورده اند و البته این همه متاسفانه به پای بچه های مخلص جنگ و سپاه نوشته می شود.
شما بی حرمتی به سپاه و نیروهای مردمی پیروز در دفاع جانانه از ملت ایران در جنگ را در مناظره خود دیدید.شما انحراف افکار عمومی را به جای توجه به آینده و برنامه نامزدها ، به سمت برچسب زدن ها و تهمت ها و بازی های روانی غیر انتخاباتی و بی ربط و ناسالم دیدید.
کافی است در همه این انحرافات و بازی های شوم سیاسی ، تنها فقط در همین یک مورد فکر کنید که اگر آقایانی که در مناظره تلویزیونی دو کاندیدای رقیب (موسوی و احمدی نژاد) مورد اتهام قرار گرفتند از کاندیدای به اصطلاح پیروز امروز حمایت کرده بودند، بسیاری از انحرافات و بازی های عوامفریبانه امکان بروز نداشتند و این شانتاژ و فریب سیاسی مردم ، قابلیت عمل پیدا نمی کرد.
شما یک جانبه گرایی رسانه ملی را در این انتخابات دیدید. شما 20 دقیقه مشکوک شب آخر تبلیغات انتخاباتی و دروغ پردازی ها و آمار سازی های طول دوره تبلیغات و بعد از آن را دیدید.این عریضه دردآور ، مجال پرداختن به تقلب های انتخاباتی را ندارد، شما یک طرف مهم قضیه انتخابات بودید و انشاءا... تا آخر از حقوق مردم و خود دفاع می کنید.امضا کنندگان این نامه ، به عنوان فرزندان این ملت از صداقت و عزت و اعتماد مردمی دفاع می کنند که در تمام طول انتخابات،مدام در دام بازی های انحرافی مسائل دست چندم و غیر انتخاباتی و رسواگر بازیگران بالادست گرفتار آمدند و سپس همه راههای دفاع از خود را بسته دیدند و سرکوب شده و می شوند.و البته که اینها و بخش اعظم از این فاجعه ضد وحدت ملی ، اکنون دارد به پای به اصطلاح سرداران سپاه و جنگ و دفاع شریف ملت ایران نوشته می شود.
این هم عوامفریبی و حق کشی دیگری که همه اخلاص ها و فداکاریها و حماسه سازیهای سرداران اصیل و سپاه مخلص و بسیج با شرافت و واقعی را نیز به زیر سؤال برده و مجموعه اینها را به عنوان نقطه سیاه در تاریخ انقلاب به ثبت می رساند.
برادر محسن، شما که دستی بر آتش دارید از شرف و مظلومیت و اخلاص بچه های جنگ دفاع کنید.برادر عزیز شما خود می دانی که تبلوری حیّ از بچه های دفاع از ملت سرافراز ایران هستید، کسی که در بحرانی ترین شرایط در کنار خلبان F4 نشست و به تهران آمد تا از امام کسب تکلیف کند. کسی که سِرُم در دست ، هدایت عملیات را رها نکرد،کسی که ....... کسی که حتی آن چنان درگیر گرفتاریهای جنگ شد که حتی خانواده اش از نبودن حضور او آسیب جدی دید،اما بر سر اخلاص خود ایستاد.
امروز در سراسر کشور از محسن رضایی به عنوان معلم متانت و اخلاق و ادب و جدیت نام می برند.کسی که در مقابل دیدگان ده ها میلیون نفر ، حکمیت میان راست و دروغ را به عهده گرفت و الحق به اعتراف دوست و غیر دوست ، سربلند از این حکمیت بیرون آمد.برادر محسن عزیز!یک کلام!؛تو را به خون شهیدان باکری ، همت ، زین الدین ، خرازی و..... از شرف سپاه ، از شرف بسیج ، از شرف فرزندان اصیل این ملت ، از شرف خودتان دفاع کنید و یقین داشته باشید همرزمان شما در دفاع مقدس ، حامی و پشتیبان شما خواهند بود.
حسبناا... و نعم الوکیل
چمعی از فرماندهای و پیشکسوتان دفاع مقدس
26/3/88

۳ نظر:

ناشناس گفت...

شما چرا همش دروغ پراکنی می کنید؟؟
مگه نگفتین علی فضلی رو گرفتن؟
مگه نگفتین سردار قاسمی گفته ما از مردم حمایت می کنیم؟
چرا خلاف واقع می گویید؟
به قیمت اینکه لینکتون باید توی بالاترین؟!

ناشناس گفت...

bache kooni dorough nagoo, khoob nist baraye eterazate mardomi

Unknown گفت...

سلام، یارانه‌ها که یاری نمیکنند، بنزین و گاز قیمتش سر به آسمان گذاشته، خارجیها هم که تحریممون کردند، با دنیا در افتادیم بخاطر نیروی هسته‌ای، نون هم که چند برابر شده، مردممون هم که هر روز دارند بخاطر بنزین قلابی سرطان شش میگیرند ، دنیا هم با ما در افتاده ، هر وقت هم که حرف می‌زنیم میگویند این همه بدبختیها در راه و برای اسلام است. اسلامی هم که رشد میکنه هر روز، سنّی است نه مال ما شیعه ها.‌ای امام کجایی که روز قضاوت نزدیک است. خودت رحم کن بر ما.