۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

پشت پرده عمليات پرونده‌سازي و خط‌دهي براي دستگيري‌ها در روزنامه جوان و معرفي عاملان اصلي

روزنامه جوان ارگان نظامی کودتاچیان در روزهای اخیر وظیفه پرونده سازی‌ها و شایعه پراکنی‌ها علیه فعالان سیاسی و مدنی را عهده‌دار شده است.

به گزارش چريک آنلاين، هزینه این روزنامه که در سطح تمامی پایگاه‌های بسیج سراسر کشور توزیع می‌شود٬ بر عهده بنیاد تعاون نیروی مقاومت بسیج است٬ بنیادی که بخشی از منابع مالی خبرگزاری فارس را تامین می‌کند.

روزنامه جوان چند ماهی است که با سردبیری سیدنظام الدین موسوی اداره می‌شود.

نظام‌الدین موسوی اهل شهر بروجرد و دانش‌اموخته علوم سیاسی دانشگاه تهران است. وی از نزدیکان علیرضا زاکانی نماینده فعلی مردم تهران در مجلس است. آغاز همکاری موسوی با زاکانی مربوط به سال‌هایی است که زاکانی رپیس بسیج دانشجویی استان تهران بود.
موسوی در آن ایام که (بین سال های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۰) مسولیت تهیه بیانیه‌های بسیج دانشجویی تهران که عمدتا علیه دولت محمد خاتمی صادر می‌شد را بر عهده داشت.

در کنار موسوی فرد دیگری به نام محمد دهقان بود که هم اکنون نماینده مردم طرقبه در مجلس شورای اسلامی است.
دهقان از جمله اسرای جنگ تحمیلی است که پس از آزادی به سرعت پله‌های ترقی را طی کرد و مزد ستیز با دولت خاتمی را با تکیه زدن بر صندلی‌های سبز مجلس گرفت. درباره او و زاکانی گفتنی‌های فراوانی است که بعد‌ها فاش خواهد شد.

روزنامه جوان٬ وب سایت جهان نیوز و برخی سایت‌های دیگر که در حال حاضر به عنوان ارگان کودتاچیان فعال هستند٬ محصول همین ارتباط است.

برادر سید نظام‌الدین موسوی به نام سید حبیب موسوی از دیگر کسانی است که روزگاری سردبیر وب سایت جهان نیوز بود و مدتی هم دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری فارس شد. همان خبرگزاری که سید نظام مدتی دبیر بخش اخبار محرمانه ان را بر عهده داشت.

نظام‌الدین موسوی مدتی نیز مسولیت آموزش برخی اعضای شورای نگهبان را بر عهده داشت. او هم اکنون در بیت رهبری مشغول فعالیت است و همکاری‌هایی نیز با صدا و سیمای جمهوری اسلامی دارد.

از دیگر سوابق وی همکاری او با روزنامه کیهان به عنوان خبرنگار در حوزه دانشگاه بود که گفتنی‌های بسیاری در این‌باره وجود دارد و در وقت خود افشا خواهد شد.

از دیگر کسانی که در پروژه کودتاچیان همکاری دارد٬ فردی به نام فریدون حاجی‌پور است که عضو نیروی مقاومت بسیج است. حاجی‌پور از جمله کسانی است که به همراه موسوی کار پرونده سازی رسانه‌ای علیه فعالان سیاسی و اجتماعی را بر عهده دارد.

اطلاعات بسیاری از وی در دست است که در صورت ادامه مشی رسانه‌ای جوان علیه فعالان مدنی افشا خواهد شد.روزنامه

۲ نظر:

ناشناس گفت...

aفریدون حاجی ور من قدیم میشناختمش این بابا مدرک دیپلمم نداره

ناشناس گفت...

فریدون حاجی پور من قدیم میشناختمش این بابا مدرک دیپلمم نداره