۱۳۸۸ تیر ۷, یکشنبه

جنگ رواني دستگاه امنيتي براي کذب نشان دادن تمامي اختلافات دروني سپاه

خبر برکناري سردار علي فضلي، فرمانده يگان ضدشورشي که در 18 تير به کوي دانشگاه حمله کرد از سوي دستگاه امنيتي به صورت شايعه منتشر شد تا به وسيله سايت‌ها و وبلاگ‌ها به صورت وسيع منتشر شود و پس از انتشار خبرگزاري‌ها و شبکه خبر با سردار علي فضلي گفت و گو کردند و اين خبر را تکذيب کردند تا مردم به مابقي اخباري که از اختلافات دروني سپاه منتشر مي شود نيز اعتماد نکنند.

به گزارش چريک آنلاين، دستگاه امنيتي حکومت اسلامي به دنبال مواجهه با برخي نافرماني‌ها از سوي فرماندهان و کارکنان سپاه و نيروي انتظامي به تمهيدي متوسل شدند تا به وسيله آن اين دسته از اخبار براي مردم باورپذير نباشند. براساس اين تمهيد قرار شد اخباري ساختگي از نافرماني‌هاي فرماندهان سپاه به صورت اخبار موثق منتشر و به محض اين که انتشار عام يافتند تکذيب شوند.

پس از انتشار خبر برکناري سردار علي فضلي حتي کساني چون عليرضا نوري‌زاده نيز در تلويزيون صداي آمريکا از وي به عنوان دليرمردي نام بردند که حاضر به کشتار و سرکوب مردم بيگناه نشده است و ناخواسته از سردار علي فضلي قهرماني ساخته شد که پس از يک روز به وسيله شبکه خبر و خبرگزاري هاي ايرنا، فارس و ايسنا همچون بادکنکي ترکيد و نشان داد که سردار علي فضلي که در 18 تير فرماندهي يگان ضد شورش را عليه دانشجويان به عهده داشت از آن تاريخ تا به امروز تغييري نکرده است.

هیچ نظری موجود نیست: