۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

دست‌ها و پاهاي محمد کامراني را در بيمارستان لقمان زنجير کرده بودند

دست‌ها و پاهاي محمد کامراني، يکي از شهداي 18 ساله جنبش سبز در بيمارستان لقمان‌الدوله به تخت زنجير شده بود و با تدابير شديد امنيتي از وي مراقبت مي شد.
به گزارش چريک آنلاين، خانواده محمد کامراني در لحظه‌ي مواجهه با فرزند خود مشاهده کردند که دست‌ها و پاهاي فرزندشان با زنجيري قطور به تخت بسته شده بود و چنان که در خبر پيشين اين وبلاگ نيز آمده بود ناخن‌هايش را کشيده بودند و دندان‌هايش نيز خرد شده بود. همچنين تورم ريه نيز از ديگر علائم فيزيکي وي اعلام شد. شهيد محمد کامراني پس از آن که از بيمارستان لقمان به وسيله ي خانواده اش به بيمارستان مهر منتقل شد درگذشت.
بيمارستان لقمان‌الدوله اصلي‌ترين و تخصصي‌ترين بيمارستاني است که عموما در آن بيماراني که دچار مسموميت‌هاي دارويي شده‌اند و يا بيماري‌هاي عفوني دارند نگهداري مي‌شوند. ارتباط علائم فيزيکي محمد کامراني با بيمارستاني که در آن بستري شده است کمي قابل تامل به نظر مي رسد.

۲ نظر:

ندا گفت...

بسی رنج دادم در این سال سی
عرب چیره کردم به هر پارسی...

توانا بود هر که با ما بود
ولو احمدی مرد رسوا بود ...

از وبلاگ من دیدن فرمائید

hefze-nezam.blogspot.com

ناشناس گفت...

با سلام خدمت شما مدير چريك انلاين من هم چند روزه يك بلاگي در بلاگ اسپات ساختم طرح اون هم مثل طرح بلاگ شما ست اما نيمدونم چرا كلمات فارس رو بزگ تايپ نميكنه وقتي هم كه تي رو ميزنم بزرگ نمي شه هر وقت هم تو تنظيمات فونت و رنگ ميرم بزرگش ميكنم معرفي خود و بقيه عنوان ها از سمت راست به سمت چپ بلاگ ميرن لطفا تو بلاگ خودتون روشي كه شما باش كلمات فارس رو بزگ تايپ ميكنيد توضيح بدبد با سپاس اميد از ايران