۱۳۸۸ تیر ۲۶, جمعه

دفن جنازه سوخته ترانه موسوي، بازداشتي تجمع مسجد قبا در يکي از شهرهاي شمال

برخي منابع از کشف جنازه‌ي سوخته ترانه موسوي، بازداشتي تجمع مسجد قبا در حوالي قزوين خبر مي‌دهند که روز هفتم تير دستگير و پنج ساعت پس از دستگيري ناپديد شد.
به گزارش چريک آنلاين، خبر کشف جنازه سوخته ترانه موسوي در حالي مي‌رسد که هيچ گونه نشانه‌اي مبني بر عزاداري در مقابل خانه‌‌ي وي ديده نمي‌شود. اما يک منبع آگاه مي‌گويد خانواده وي براي دفن ترانه به يکي از شهرهاي شمال کشور رفته‌اند.
چنان که از شواهد برمي‌آيد خانواده‌ي ترانه موسوي اين سناريوي تهديدکنندگان خود را پذيرفته اند که: «ترانه سه هفته بود که از خانه فرار کرده بود و تصميم گرفت به همراه چندتن از دوستانش از کشور خارج شود و در سانحه سقوط هواپيما کشته شد.»
اين در حالي است که نام ترانه موسوي و هيچ نامي شبيه او در فهرست مسافران هواپيماي توپولوف ديده نمي‌شود.
خبرنگاران حوزه‌ي حوادث، تنها کساني هستند که مي‌توانند با دنبال کردن اين موضوع سر نخي واقعي پيدا کنند.
سازمان‌ها و نهاد‌هايي چون بهشت زهرا، دايره‌ي‌ صدور گواهي فوت و پزشک قانوني، مراجع خوبي براي رديابي حقيقت اين خبر و رسيدن به ترانه موسوي هستند.
پيش از اين برخي منابع خبر داده بودند ترانه موسوي که روز هفتم تير پس از دستگيري ناپديد شده بود مدتي به علت پارگي رحم در بيمارستان امام خميني کرج بستري شده بود و او را از اين بيمارستان هم به جايي نامعلوم منتقل کرده اند.
خبر کشف جنازه‌ي سوخته‌ي ترانه که هنوز قابل تاييد نيست آخرين خبري‌ست که چريک آنلاين درباره ترانه موسوي منتشر خواهد کرد. ضمن اين که چريک‌آنلاين هيچ يک از اخباري را که در ساير رسانه‌ها منتشر مي‌شوند تاييد نمي‌کند و منابع خبري مورد استناد ساير سايت‌ها و وبلاگ‌ها هيچ ارتباطي به منبع خبري مورد استناد چريک‌آنلاين ندارند که البته وبلاگ زيرزمين از اين قاعده مستثناست.
اما در پست ديگري که تا دقايقي ديگر منتشر خواهد شد، چريک آنلاين توضيحات کاملي درباره پشت پرده اخبار مربوط به ترانه موسوي ارايه خواهد کرد.

۲ نظر:

Unknown گفت...

به نظر من هم شما رفیق عزیز مقصری و هم خانواده آن دختر و فرهنگ لعنتی غرب زده . موهای آفریقائی ماشین شخصی تا نصف شب بیرون قرتی بازی ..هر که خربزه می خورد پای لرزش هم می ایستد ...در کانادا هر یک دقیقه به یک زن تجاوز می شود یکی از رفقا گفت حسین چرا کمک نمی کنی گفتم چون ما هم دروغ می گوئیم و از واقعیت می گریزیم ..

ناشناس گفت...

hajiagha baiad mozdour bashad keh in sohbat ra mikonad

Az esmash maloum ast. Bayad bedanad Haji agha nist

haji ahmaghi ist keh namayandeyeh jenayat va fesad ast