۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

تصويري از اعلاميه صدا و سيما براي خروج ماشين کارکنان از پارکنيگ// ترس صدا و سيما از كارمندان خودش+عکس


در پي برگزاري مراسم ترحيم محسن روح الاميني يكي از شهداي جنبش سبز در مسجد بلال سازمان صدا و سيما كه از طرف عزت الله ضرغامي رييس سازمان صدا و سيما تا ساعاتي ديگر برگزار خواهد شد، ‌تدابير شديد امنيتي در اطراف مسجد بلال واقع در خيابان ولي عصر به اوج خود رسيده است.
به گزارش چريک‌آنلاين، با توجه به قرار داشتن مسجد بلال در مجاورت سازمان صدا و سيما و نيز با توجه به حضور مهدي كروبي و حضور احتمالي مير حسين موسوي در مراسم ختم امروز، ‌ترس از حضور گسترده ي معترضين به نتيجه ي انتخابات باعث شده است تا از صبح امروز برگه هايي در داخل سازمان صدا و سيما پخش شود كه به كارمندان هشدار داده است که نهايتا ساعت 3 بعداز ظهر خودروهاي خود را از پاركينگ هاي سازمان خارج کنند.
اين در حالي است كه كليه كارمندان سازمان صدا و سيما بر خلاف روزهاي معمول كه تا ساعت (شانزده و پانزده دقيقه )164.15 در محل كار خود حضور داشته اند اما امروز بايد راس ساعت 15 محل كار خود را ترك کنند.
پدر محسن روح الاميني رييس انستيتو پاستور و از دوستان صميمي عزت الله ضرغامي است.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

اين دولت كودتاچي مثل سگ از مردم ميترسه , پس با حضور خودمون در مسجد بلال زلزله به اندام كودتاچي ها بندازيم . به اميد آزادي و پيروزي

ناشناس گفت...

خیلی ناشیانه عکس را ساختی

ناشناس گفت...

کس وشعر مرد حسابی نشسته ای با ورد یه چیزی درست کردی بعنوان مدرک ! حداقل یه کم خلاقیتی چیزی ! ایکاش راهت می دادند از یه راهرو صدا و سیما عکس بگیری که با فتو شاپ اینم بچسبونی تنگش !
کارمندان صدا و سیما همه ارزشی و ولایی اند و عین سگ می ترسند

ناشناس گفت...

Khameneie ghatel edam baiad gardad.

Ariya گفت...

سلام
عزیز کارتو ادامه بده وبدون هر کسی درباره تو حرف میزنه چه تشویق جه انتقاد چه تحسین همه نشان دهنده کار خوب تو در اطلاع رسانیت است

لطفا یه ایمیل از خودت بهم بده که باهات همکاری کنم.