۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

تلاش براي مخفي کردن سرپيچي فرماندهان سپاه

به دنبال انتشار خبر برکناري سردار علي فضلي، فرمانده سپاه سيدالشهداي تهران، خبرگزاري ايرنا و خبرگزاري ايسنا هر يک در خبرهايي به تکذيب مستقيم و غيرمستقيم اين خبر پرداختند، که نه مي‌توان به طور صد در صد اين تکذيب ها را بي اساس خواند و نه مي توان آن‌ها را بي چون و چرا پذيرفت.
به گزارش چريک آنلاين، پس از انتشار خبر برکناري سردار علي فضلي بسياري منابع خبري ديگر نيز خبر از دستگيري وي دادند و خبرگزاري ايرنا امروز اين خبر را تکذيب کرد. خبرگزاري ايسنا هم در خبري که به سخنراني فضلي در جشن ميلاد امام باقر، در جمع كاركنان سپاه استان تهران مي پرداخت به طور غيرمستقيم مي‌کوشيد تا اعلام کند اين سردار سپاهي همچنان بر سر مسئوليت خويش باقي است، اما جملاتي که از وي نقل شده و همچنين انتخاب يک عکس قديمي براي اين خبر تا حدودي پرسش برانگيز است.
آن چه قابل تامل است اين نکته است که هيچ يک از خبرگزاري ها در گفت و گوي مستقيم با وي اين خبر را از زبان خود او تکذيب نکرده اند و يا فضلي بيانيه اي مبني بر تکذيب اين ماجرا براي هيچ رسانه اي ارسال نکرده است.
ناگفته نماند سردار علي فضلي، معاون سابق عمليات فرمانده كل سپاه پاسداران که فرماندهي سپاه سيدالشهداي استان تهران را نيز به عهده داشت همان کسي است که در حمله 18 تير به کوي دانشگاه فرماندهي يگان ضد شورش سپاه را عليه دانشجويان به عهده گرفته بود.
با اين اوصاف بايد منتظر ماند و ديد آيا تکذيب اين خبر از حد موجود فراتر خواهد رفت يا موضوع از اساس جنگ رواني طراحي شده‌اي بوده که سپاه به وسيله آن خواسته ساير اختلاف‌هاي دروني خود را نيز به اين وسيله دروغ و کذب جلوه دهد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

مرتيكه اي چه خبري تو منتشر كردي؟؟؟
تو اصلا اين بابا رو ميشناسي حرف مفت ميزني،الله اكبر
من خودم يكي از نيروهاي تحت امرش تو پادگان كرج
اگه همه خبرات اينجوري باشه كهع تخته كن اينا رو
نشستيد مثل خاله زنكا سبزي پاك ميكنيد شايعه درست ميكنيد
بلند شو جمعش كن بابا
حاج به تمام نيروهاي تحت امرش دستور داده حتي به نواحي استان تهران كه اغتشاشاتو خفه كنن تو تهران گوسفند

ناشناس گفت...

نظرات آقای بالایی هم ظن وارده را قوی تر می کند. چرا باید با این عصبانیت و قاطعیت آن را دروغ بخوانند اگر دروغ نست و شایعه‌ای خاله زنگی‌ست. در جمعوری اسلامی هر وقت بخواهند حقیقتی را بپوشانند به شدت آن را تکذیب می‌کنند. قابل توجه!