۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

احمد جنتي رييس شوراي نگهبان رهبري آشوبگران را به عهده گرفت// جنتي هم جزو کودتاچيان است

بيانيه اي که امروز از سوي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي صادر شده و از هواداران احمدي‌نژاد خواسته تا بدون هيچ گونه مجوزي ساعت 15 به ميدان ولي‌عصر تهران بيايند و در مقابل مطالبات مردم هل من مبارز بطلبند از سوي احمد جنتي (رييس شوراي نگهبان) صادر شده است که رياست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي را نيز به عهده دارد.
به گزارش چريک آنلاين، خبرگزاري فارس اين بيانيه را ساعت 12:30 دقيقه امروز در صفحه نخست خود منتشر کرده است، در حالي که اين خبر را صبح امروز روزنامه ايران بدون ذکر هيچ گونه منبع رسمي و همچنين خبرگزاري ايرنا در آخرين ساعات شب گذشته منتشر کرد. شکل انتشار اين خبر حکايت از آن دارد که احمد جنتي، رييس شوراي نگهبان و دولت در اقدامي مشترک سناريوي کودتاي انتخاباتي را پيش مي‌برد.
در شرايطي که آيت الله خامنه اي به عنوان رهبر انقلاب از احمد جنتي رييس شوراي نگهبان خواسته است که در مسيري قانوني به بررسي تخلفات انتخاباتي بپردازد، جنتي در غياب احمدي‌نژاد که به مسکو رفته است، هواداران کودتا را رهبري مي کند و از آن ها خواسته است تا بدون هيچ گونه مجوزي به ميدان ولي عصر بروند. اين در حالي است که آقاي جنتي مي‌دانست روز گذشته مردم با يکديگر عهد کردند و قرار گذاشتند ساعت 5 عصر در ميدان ولي عصر حضور يابند و خبر حضور آن ها نيز از رسانه هاي آزاد اعلام شد.
با اين حال احمد جنتي به انگيزه ترساندن مردم و خنثي کردن اثر اجتماع عظيم روز گذشته مردم قصد دارد هواداران کودتا را به ميدان ولي عصر بکشاند و صدا و سيما هم به عنوان سومين عضو نويسندگان سناريوي کودتا خواهد کوشيد تا با اين حضور مانور تصويري بزرگي از کودتاچيان به نمايش بگذارد.
نقش احمد جنتي، رييس شوراي نگهبان و رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به عنوان گرداننده ي حضور کودتاچيان پيش از هر چيز سرنوشت رسيدگي به تخلفات انتخاباتي را روشن مي کند و نا گفته پيداست که قرار است ايشان به نامه‌ي نمايشي رهبري چه پاسخ نمايشي‌تري بدهند.

۱ نظر:

Pedram گفت...

رأی به حرکت مردم

http://blog.360.yahoo.com/pedramrahimi?cq=1&p=406

مراقب جناحهای مخالف نظام باشید