۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

تغيير 7 وزير، 2 معاون رييس جمهور و 2 مدير سازمان‌هاي مهم دولت احمدي‌نژاد

محمود احمدي‌نژاد در دولت دهم به تغيير هفت وزير و جابه‌جايي برخي از اعضاي کابينه و سازمان‌هاي زيرمجموعه دولت خواهد پرداخت.

به گزارش چريک آنلاين، بر اساس تصميمات گرفته شده محسني اژه‌اي وزير فعلي اطلاعات جاي خود را به حجت‌الاسلام سالک (دبير شوراي عالي گزينش کشور) خواهد داد و مجتبي ثمره هاشمي نيز به جاي منوچهر متکي وزارت امور خارجه را عهده دار خواهد شد.
مهرداد بذرپاش به جاي علي‌آبادي رياست سازمان تربيت بدني را به عهده مي گيرد و علي‌آبادي نيز به عنوان وزير مسکن يا راه به مجلس معرفي خواهد شد.

همچنين قرار است اسفنديار رحيم‌مشايي، معاون فعلي رييس جمهوري و رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري نيز پست جديدي را عهده‌دار شود که هنوز از ماهيت اين پست اطلاعاتي در اختيار نيست.
داوودي، معاون اول فعلي رييس جمهوري نيز جزو کساني است که تغيير خواهد کرد و از جانشين ايشان نيز هنوز صحبتي به ميان نيامده است.
علي ذبيحي رييس فعلي سازمان تامين اجتماعي هم قرار است بر مسند وزارت صنايع تکيه بزند که اکنون در اختيار محرابيان است.علي‌زاکاني نيز به جاي علي اکبري قرار شده به سمت رييس سازمان ملي جوانان منصوب شود.
وزاري کار (جهرمي)، رفاه و تامين اجتماعي (عبدالرضا مصري)، راه و مسکن نيز قرار است تغيير کنند.
براساس اخبار رسيده تمامي روساي سازمان‌هاي تابعه وزارت رفاه و تامين اجتماعي نيز تغيير خواهند کرد.

پشت پرده عمليات پرونده‌سازي و خط‌دهي براي دستگيري‌ها در روزنامه جوان و معرفي عاملان اصلي

روزنامه جوان ارگان نظامی کودتاچیان در روزهای اخیر وظیفه پرونده سازی‌ها و شایعه پراکنی‌ها علیه فعالان سیاسی و مدنی را عهده‌دار شده است.

به گزارش چريک آنلاين، هزینه این روزنامه که در سطح تمامی پایگاه‌های بسیج سراسر کشور توزیع می‌شود٬ بر عهده بنیاد تعاون نیروی مقاومت بسیج است٬ بنیادی که بخشی از منابع مالی خبرگزاری فارس را تامین می‌کند.

روزنامه جوان چند ماهی است که با سردبیری سیدنظام الدین موسوی اداره می‌شود.

نظام‌الدین موسوی اهل شهر بروجرد و دانش‌اموخته علوم سیاسی دانشگاه تهران است. وی از نزدیکان علیرضا زاکانی نماینده فعلی مردم تهران در مجلس است. آغاز همکاری موسوی با زاکانی مربوط به سال‌هایی است که زاکانی رپیس بسیج دانشجویی استان تهران بود.
موسوی در آن ایام که (بین سال های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۰) مسولیت تهیه بیانیه‌های بسیج دانشجویی تهران که عمدتا علیه دولت محمد خاتمی صادر می‌شد را بر عهده داشت.

در کنار موسوی فرد دیگری به نام محمد دهقان بود که هم اکنون نماینده مردم طرقبه در مجلس شورای اسلامی است.
دهقان از جمله اسرای جنگ تحمیلی است که پس از آزادی به سرعت پله‌های ترقی را طی کرد و مزد ستیز با دولت خاتمی را با تکیه زدن بر صندلی‌های سبز مجلس گرفت. درباره او و زاکانی گفتنی‌های فراوانی است که بعد‌ها فاش خواهد شد.

روزنامه جوان٬ وب سایت جهان نیوز و برخی سایت‌های دیگر که در حال حاضر به عنوان ارگان کودتاچیان فعال هستند٬ محصول همین ارتباط است.

برادر سید نظام‌الدین موسوی به نام سید حبیب موسوی از دیگر کسانی است که روزگاری سردبیر وب سایت جهان نیوز بود و مدتی هم دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری فارس شد. همان خبرگزاری که سید نظام مدتی دبیر بخش اخبار محرمانه ان را بر عهده داشت.

نظام‌الدین موسوی مدتی نیز مسولیت آموزش برخی اعضای شورای نگهبان را بر عهده داشت. او هم اکنون در بیت رهبری مشغول فعالیت است و همکاری‌هایی نیز با صدا و سیمای جمهوری اسلامی دارد.

از دیگر سوابق وی همکاری او با روزنامه کیهان به عنوان خبرنگار در حوزه دانشگاه بود که گفتنی‌های بسیاری در این‌باره وجود دارد و در وقت خود افشا خواهد شد.

از دیگر کسانی که در پروژه کودتاچیان همکاری دارد٬ فردی به نام فریدون حاجی‌پور است که عضو نیروی مقاومت بسیج است. حاجی‌پور از جمله کسانی است که به همراه موسوی کار پرونده سازی رسانه‌ای علیه فعالان سیاسی و اجتماعی را بر عهده دارد.

اطلاعات بسیاری از وی در دست است که در صورت ادامه مشی رسانه‌ای جوان علیه فعالان مدنی افشا خواهد شد.روزنامه

۱۳۸۸ تیر ۷, یکشنبه

جنگ رواني دستگاه امنيتي براي کذب نشان دادن تمامي اختلافات دروني سپاه

خبر برکناري سردار علي فضلي، فرمانده يگان ضدشورشي که در 18 تير به کوي دانشگاه حمله کرد از سوي دستگاه امنيتي به صورت شايعه منتشر شد تا به وسيله سايت‌ها و وبلاگ‌ها به صورت وسيع منتشر شود و پس از انتشار خبرگزاري‌ها و شبکه خبر با سردار علي فضلي گفت و گو کردند و اين خبر را تکذيب کردند تا مردم به مابقي اخباري که از اختلافات دروني سپاه منتشر مي شود نيز اعتماد نکنند.

به گزارش چريک آنلاين، دستگاه امنيتي حکومت اسلامي به دنبال مواجهه با برخي نافرماني‌ها از سوي فرماندهان و کارکنان سپاه و نيروي انتظامي به تمهيدي متوسل شدند تا به وسيله آن اين دسته از اخبار براي مردم باورپذير نباشند. براساس اين تمهيد قرار شد اخباري ساختگي از نافرماني‌هاي فرماندهان سپاه به صورت اخبار موثق منتشر و به محض اين که انتشار عام يافتند تکذيب شوند.

پس از انتشار خبر برکناري سردار علي فضلي حتي کساني چون عليرضا نوري‌زاده نيز در تلويزيون صداي آمريکا از وي به عنوان دليرمردي نام بردند که حاضر به کشتار و سرکوب مردم بيگناه نشده است و ناخواسته از سردار علي فضلي قهرماني ساخته شد که پس از يک روز به وسيله شبکه خبر و خبرگزاري هاي ايرنا، فارس و ايسنا همچون بادکنکي ترکيد و نشان داد که سردار علي فضلي که در 18 تير فرماندهي يگان ضد شورش را عليه دانشجويان به عهده داشت از آن تاريخ تا به امروز تغييري نکرده است.

متن نامه جمعي از فرماندهان سپاه به محسن رضايي براي ادامه اعتراض به تقلب

برادر محسن، از شرف بچه های جنگ و سپاه دفاع کنید
بسمه تعالی
حضور محترم سردار سرفراز برادر محسن رضایی ایدکم ا...
شما بهتر از ما می دانید در حال حاضر سراسر کشور را فضای امنیتی و نظامی و حالت فوق العاده در بر گرفته ، جدای از قطع همه ارتباطات آزاد مکتوب و فیلترینگ و ارتباطات دیجیتالی و مخابراتی و دفاع بی وقفه رسانه ملی همه به نفع یک گروه ، بر سر هر کوی و برزن علاوه بر نیروهای ویژه امنیتی و انتظامی ، لباس شخصی هایی چماق بر دست تحت عنوان مورد احترام بسیج که قرار بود حافظ انقلاب اسلامی و کیان وطن در مقابل بیگانگان باشند، نفس هر معترضی را می گیرند و این حالت را بیشتر در جامعه دامن می زنند که به اصطلاح سرداران جنگ و سپاه ، علاوه بر گرفتن قریب به اتفاق مصادر کلیدی در کشور طی چهار سال گذشته و نیز علاوه بر کودتای انتخاباتی و نظامی در چند روز اخیر ، عملاً به توسط عوامل دون پایه خود به سرکوب و کشتار معترضین به نحوه برگزاری انتخابات اخیر پرداخته و شرایط خشونت بار و خونین حال حاضر را به وجود آورده اند و البته این همه متاسفانه به پای بچه های مخلص جنگ و سپاه نوشته می شود.
شما بی حرمتی به سپاه و نیروهای مردمی پیروز در دفاع جانانه از ملت ایران در جنگ را در مناظره خود دیدید.شما انحراف افکار عمومی را به جای توجه به آینده و برنامه نامزدها ، به سمت برچسب زدن ها و تهمت ها و بازی های روانی غیر انتخاباتی و بی ربط و ناسالم دیدید.
کافی است در همه این انحرافات و بازی های شوم سیاسی ، تنها فقط در همین یک مورد فکر کنید که اگر آقایانی که در مناظره تلویزیونی دو کاندیدای رقیب (موسوی و احمدی نژاد) مورد اتهام قرار گرفتند از کاندیدای به اصطلاح پیروز امروز حمایت کرده بودند، بسیاری از انحرافات و بازی های عوامفریبانه امکان بروز نداشتند و این شانتاژ و فریب سیاسی مردم ، قابلیت عمل پیدا نمی کرد.
شما یک جانبه گرایی رسانه ملی را در این انتخابات دیدید. شما 20 دقیقه مشکوک شب آخر تبلیغات انتخاباتی و دروغ پردازی ها و آمار سازی های طول دوره تبلیغات و بعد از آن را دیدید.این عریضه دردآور ، مجال پرداختن به تقلب های انتخاباتی را ندارد، شما یک طرف مهم قضیه انتخابات بودید و انشاءا... تا آخر از حقوق مردم و خود دفاع می کنید.امضا کنندگان این نامه ، به عنوان فرزندان این ملت از صداقت و عزت و اعتماد مردمی دفاع می کنند که در تمام طول انتخابات،مدام در دام بازی های انحرافی مسائل دست چندم و غیر انتخاباتی و رسواگر بازیگران بالادست گرفتار آمدند و سپس همه راههای دفاع از خود را بسته دیدند و سرکوب شده و می شوند.و البته که اینها و بخش اعظم از این فاجعه ضد وحدت ملی ، اکنون دارد به پای به اصطلاح سرداران سپاه و جنگ و دفاع شریف ملت ایران نوشته می شود.
این هم عوامفریبی و حق کشی دیگری که همه اخلاص ها و فداکاریها و حماسه سازیهای سرداران اصیل و سپاه مخلص و بسیج با شرافت و واقعی را نیز به زیر سؤال برده و مجموعه اینها را به عنوان نقطه سیاه در تاریخ انقلاب به ثبت می رساند.
برادر محسن، شما که دستی بر آتش دارید از شرف و مظلومیت و اخلاص بچه های جنگ دفاع کنید.برادر عزیز شما خود می دانی که تبلوری حیّ از بچه های دفاع از ملت سرافراز ایران هستید، کسی که در بحرانی ترین شرایط در کنار خلبان F4 نشست و به تهران آمد تا از امام کسب تکلیف کند. کسی که سِرُم در دست ، هدایت عملیات را رها نکرد،کسی که ....... کسی که حتی آن چنان درگیر گرفتاریهای جنگ شد که حتی خانواده اش از نبودن حضور او آسیب جدی دید،اما بر سر اخلاص خود ایستاد.
امروز در سراسر کشور از محسن رضایی به عنوان معلم متانت و اخلاق و ادب و جدیت نام می برند.کسی که در مقابل دیدگان ده ها میلیون نفر ، حکمیت میان راست و دروغ را به عهده گرفت و الحق به اعتراف دوست و غیر دوست ، سربلند از این حکمیت بیرون آمد.برادر محسن عزیز!یک کلام!؛تو را به خون شهیدان باکری ، همت ، زین الدین ، خرازی و..... از شرف سپاه ، از شرف بسیج ، از شرف فرزندان اصیل این ملت ، از شرف خودتان دفاع کنید و یقین داشته باشید همرزمان شما در دفاع مقدس ، حامی و پشتیبان شما خواهند بود.
حسبناا... و نعم الوکیل
چمعی از فرماندهای و پیشکسوتان دفاع مقدس
26/3/88

۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

تلاش براي مخفي کردن سرپيچي فرماندهان سپاه

به دنبال انتشار خبر برکناري سردار علي فضلي، فرمانده سپاه سيدالشهداي تهران، خبرگزاري ايرنا و خبرگزاري ايسنا هر يک در خبرهايي به تکذيب مستقيم و غيرمستقيم اين خبر پرداختند، که نه مي‌توان به طور صد در صد اين تکذيب ها را بي اساس خواند و نه مي توان آن‌ها را بي چون و چرا پذيرفت.
به گزارش چريک آنلاين، پس از انتشار خبر برکناري سردار علي فضلي بسياري منابع خبري ديگر نيز خبر از دستگيري وي دادند و خبرگزاري ايرنا امروز اين خبر را تکذيب کرد. خبرگزاري ايسنا هم در خبري که به سخنراني فضلي در جشن ميلاد امام باقر، در جمع كاركنان سپاه استان تهران مي پرداخت به طور غيرمستقيم مي‌کوشيد تا اعلام کند اين سردار سپاهي همچنان بر سر مسئوليت خويش باقي است، اما جملاتي که از وي نقل شده و همچنين انتخاب يک عکس قديمي براي اين خبر تا حدودي پرسش برانگيز است.
آن چه قابل تامل است اين نکته است که هيچ يک از خبرگزاري ها در گفت و گوي مستقيم با وي اين خبر را از زبان خود او تکذيب نکرده اند و يا فضلي بيانيه اي مبني بر تکذيب اين ماجرا براي هيچ رسانه اي ارسال نکرده است.
ناگفته نماند سردار علي فضلي، معاون سابق عمليات فرمانده كل سپاه پاسداران که فرماندهي سپاه سيدالشهداي استان تهران را نيز به عهده داشت همان کسي است که در حمله 18 تير به کوي دانشگاه فرماندهي يگان ضد شورش سپاه را عليه دانشجويان به عهده گرفته بود.
با اين اوصاف بايد منتظر ماند و ديد آيا تکذيب اين خبر از حد موجود فراتر خواهد رفت يا موضوع از اساس جنگ رواني طراحي شده‌اي بوده که سپاه به وسيله آن خواسته ساير اختلاف‌هاي دروني خود را نيز به اين وسيله دروغ و کذب جلوه دهد.

۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

به دليل همسونبودن با اهداف دولت// روزنامه ايران 4 روزنامه‌نگار و عضو تحريريه‌ي خود را اخراج کرد


دو روزنامه‌نگار، يک صفحه‌آرا و يک حروفچينِ شاغل در روزنامه‌ي دولتي ايران، روز گذشته از اين روزنامه اخراج شدند. دليل اخراج آنان، همسونبودن با دولت عنوان شده است.

چهار نفر از روزنامه‌نگاران و اعضاي تحريريه‌ي ويژه‌نامه‌هاي استاني روزنامه‌ي دولتي ايران پس از حدود دوسال کار در اين روزنامه، اخراج شدند. مسوولان اين روزنامه دليل اخراج آنان را همفکر نبودن با دولت نهم خوانده‌اند و از دادن هرگونه نامه‌ي اخراج به آنان خودداري کرده‌اند.

مهدي اورند، دبير گروه استان‌هاي خراسان شمالي، جنوبي و رضوي؛ علي خوشتراش، خبرنگار؛ نادر بهادران، صفحه‌آرا و طوفان جمالي، حروفچين، اسامي اين چهار عضو تحريريه روزنامه‌ي ايران است.

روزنامه‌ي دولتي ايران با بسياري از روزنامه‌نگاران و اعضاي تحريريه‌ي خود، از جمله اين چهار نفر، قرارداد کاري نبسته و آنان را بيمه نکرده است. اين در حالي‌ست که تعداد زيادي از عناصر وابسته به ستاد انتخاباتي محمود احمدي‌نژاد ـ که سابقه روزنامه‌نگاري نداشته و در چند ماه اخير وارد روزنامه شده‌اند ـ از روزنامه‌ي ايران حقوق مي‌گيرند و صاحب قرارداد و بيمه هستند، اما در روزنامه حضور ندارند.

اين روزنامه در چهار سال گذشته و در دولت نهم بسياري از روزنامه‌نگاران و پرسنل اداري خود را به دلايل گوناگون ـ که عمده‌ترين آن‌ها تفاوت نيروها با اهداف دولت محمود احمدي‌نژاد عنوان شده است ـ اخراج کرده و به استخدام نيروهاي وابسته به دولت و غيرحرفه‌اي اقدام کرده است. رويه اخراج نيروهاي غيرهمسو با روزنامه‌ي ايران ادامه دارد.

حسينيه زندان اوين هم پر شده و زندانيان را به پادگان‌هاي سپاه مي‌برند

دستگيري بي‌رويه مردم در کوچه و خيابان به حدي رسيده که نه تنها در تمامي بندهاي زندان اوين خارج از ظرفيت لازم زنداني پذيرش شده است بلکه حسينيه زندان هم مملو از زنداني است و مسئولان زندان ناگزير زندانيان جديد را به پادگان‌هاي سپاه مي‌فرستند.

به گزارش چريک آنلاين، زندان اوين در حالي اعلام کرده که ديگر امکان پذيرش زنداني جديد ندارد که در نخستين روزهاي آغاز اعتراض‌هاي مردمي به علت دستگيري‌هاي بي‌شمار ناچار شد تعدادي از زندانيان مالي (آن‌هايي که جرايم آن‌ها هنوز ثابت نشده و يا جرايم سبکي دارند) خود را با تبديل قرار و اخذ تعهد آزاد کند.

سازمان زندان‌ها و هيچ يک از نهادهاي قضايي تا کنون حاضر به اعلام تعداد بازداشت‌شدگان نشده‌اند.

۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

دستکاري پرونده مرگ کشته‌شدگان در بيمارستان رسول اکرم// شليک نوعي گلوله شيميايي از سوي لباس شخصي‌ها که موجب سکته قلبي مي شود- فوري! فوري! فوري!

يكي از دلايل اعتصاب كاركنان بيمارستان حضرت رسول و برخي از مراكز درماني ديگر دستور مقامات قضايي جهت دستكاري پرونده هاي كشته شدگان بود. طبق اطلاعات رسيده بيمارستانها دستور دارند كه علت مرگ كشته شدگان را فوت در حين عمل جراحي و يا سكته قلبي ذكر کنند.
به گزارش چريک آنلاين، بر اساس اطلاعات رسيده برخي از پزشكاني كه از اين كار ممانعت و آن را خلاف قسم‌نامه‌ي پزشكي و مغاير با اصول ابتدايي حقوق بشر اعلام کرده‌ و از انجام آن سر باز زده‌اند.
در گزارش ديگري كه از برخي بيمارستان‌ها (به‌طور غير رسمي) منتشر شده تعداد سكته هاي مشكوك در جوان‌ها و نوجوان‌ها در چند روز اخير افزايش بي‌رويه‌اي داشته که در بررسي‌هاي انجام شده از سوي برخي مراكز درماني بيشتر اين افراد با درگيري‌ها ارتباط داشته و يا در آن به طور مشخص حضور داشته اند.
در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد نيروهاي لباس شخصي از نوعي سلاح كه منحصرا شليك نوعي تير موسوم به ‌كريستال را به عهده دارد استفاده مي‌کنند که اين گلوله پس از اصابت به بدن ماده‌اي بر روي پوست رها مي‌كند كه سريعا وارد خون شده و پس از 24 ساعت منجر به سكته قلبي در فرد مي‌شود. در علم شيمي، كريستال عنواني عمومي به هر نوع ماده خالص در حالت اشباع از نظر ساختماني و شيميايي گفته مي شود.

زخم اين نوع گلوله در ظاهر بسيار سطحي بوده و به‌صورت يك نوع كوفتگي و يا خراش همراه با تورم ظاهر ميشود اما پس از 24 ساعت تاثير مهلك خود را گذاشته و فرد مضروب را از پاي در مي آورد.
نکته مهم اين است كه اين كشته شدگان در شمارش مرگ و مير حاصل از درگيري‌ها شمارش نمي‌شوند.

سردار علي فضلي به علت سرپيچي از فرمان سرکوب و کشتار مردم برکنار شد

سردار علي فضلي، معاون سابق عمليات فرمانده كل سپاه پاسداران که فرماندهي سپاه سيدالشهداي استان تهران را به عهده داشت بع علت سرپيچي از فرمان سرکوب و کشتار مردم برکنار شد.

به گزارش چريک آنلاين، سردار فضلي باوجود آن که عصر روز جمعه دستوري مبني بر تجهيز کامل نيروهاي تحت امر خود به منظور استقرار در خيابان‌ها و سرکوب مردم دريافت کرده بود، روز شنبه کمترين همکاري را با دستور فرمانده کل قوا داشت و همين امر باعث شد صبح امروز وي از اين سمت برکنار شود.

همچنين نيروهاي کادري و رسمي سپاه حاضر به مشارکت در سرکوب‌ها نشده اند و فرماندهان ارشد ناگزير از نيروهاي حفاظت اطلاعات سپاه و نيروهاي غيررسمي استفاده مي‌کنند.

فرار گسترده سربازان وظيفه‌ي نيروي انتظامي از تهران

تعداد زيادي از سربازان وظيفه‌ي نيروي انتظامي که حاضر به برخورد با تظاهرکنندگان نشده‌اند از تهران به شهرستان‌ها گريخته‌اند.

به گزارش چريک‌آنلاين، اين سربازان که قرار بود به مقابله با مردم معترض بپردازند با افزايش کشتار مردم از سوي لباس شخصي‌ها در روز شنبه 30 خرداد از محل خدمت خود فرار کرده اند. از آنجا که سربازان وظيفه نمي‌توانند در مقابل فرماندهان خود نافرماني کنند و موظفند مردم را سرکوب کنند حاضر به ادامه خدمت نشده و از يگان هاي خدمتي خود فرار کرده اند.
همچنين گفته مي شود روز شنبه برخي از افراد سپاه در فرمانيه و همچنين ميدان توحيد لباس‌ها،‌ و سلاح‌هاي خود را به فرماندهان تحويل داده‌اند و حاضر به تيراندازي يا ضرب و شتم مردم نشده‌اند.
يگان دژباني ناجا هنوز تصميمي براي جلوگيري از فرار سربازان وظيفه و يا بازگرداندن سربازان فراري به يگان هاي يادشده نگرفته است.

۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

انفجار عظيم و کشتار وسيع بسيجيان؛ سناريوي بعدي کودتاچيان

سناريوي بعدي کودتاچيان طراحي انفجاري خودساخته است که در آن قرار است تعداد زيادي از بسيجيان، لباس‌شخصي‌ها و نيروي انتظامي کشته شوند تا حضور مردم در خيابان‌ها با يک عزاي عمومي به مدت يک هفته به تعويق بيفتد.

به گزارش چريک آنلاين،‌ تئوريسين‌هاي کودتاي انتخاباتي محمود احمدي‌نژاد و نويسندگان اصلي سناريوي کودتا به اين تصميم رسيده‌اند که با يک خودزني بزرگ خود را در برابر دوربين‌هاي تمامي‌ رسانه‌هاي جهان به عنوان قربانيان اصلي و مظلومان اين وقايع معرفي کنند.

رد پاي ايده اين انفجار نيز چند روز پيش در خبري ديده مي‌شد که اعلام مي‌کرد عده‌اي از به ظاهر هواداران ميرحسين موسوي و آشوب‌طلبان را دستگير کرده‌اند که اسلحه و مواد منفجره با خود به همراه داشته‌اند.

اين انفجار مي‌تواند در يکي از محل‌هاي استقرار بسيجيان رخ دهد و پس از انفجار هم قرار است دوربين هاي صدا و سيما به خلق ظهر عاشورايي بپردازند که تمامي جهانيان را متاثر کند.

البته نسخه‌ي ديگري از اين سناريو نيز وجود دارد که براساس آن قرار است عده‌اي سبزپوش از ميان به ظاهر حاميان ميرحسين موسوي به سوي لباس شخصي‌ها و نيروي انتظامي شليک کنند و عده‌ي زيادي از آن‌ها را به رگبار گلوله ببندند. اين سناريو کمترين امتياز را براي اجرا در نشست کودتاچيان به دست آورد.

نسخه‌ي ديگري از سناريوي انفجار مطرح شده و آن انفجاري است که قربانيان از هر دو طيف باشند. يعني عده‌ي زيادي از سبزپوشان کشته شوند و هم کودتاچيان و نيروهاي نظامي. پس از اجراي اين سناريو هم قرار است حاکميت اعلام کند دعواهاي داخلي امنيت نظام و مردم را به خطر انداخته است و عده‌اي دارند بر سر تصاحب قدرت مردم را قرباني مي‌کنند.

۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

احمد جنتي رييس شوراي نگهبان رهبري آشوبگران را به عهده گرفت// جنتي هم جزو کودتاچيان است

بيانيه اي که امروز از سوي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي صادر شده و از هواداران احمدي‌نژاد خواسته تا بدون هيچ گونه مجوزي ساعت 15 به ميدان ولي‌عصر تهران بيايند و در مقابل مطالبات مردم هل من مبارز بطلبند از سوي احمد جنتي (رييس شوراي نگهبان) صادر شده است که رياست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي را نيز به عهده دارد.
به گزارش چريک آنلاين، خبرگزاري فارس اين بيانيه را ساعت 12:30 دقيقه امروز در صفحه نخست خود منتشر کرده است، در حالي که اين خبر را صبح امروز روزنامه ايران بدون ذکر هيچ گونه منبع رسمي و همچنين خبرگزاري ايرنا در آخرين ساعات شب گذشته منتشر کرد. شکل انتشار اين خبر حکايت از آن دارد که احمد جنتي، رييس شوراي نگهبان و دولت در اقدامي مشترک سناريوي کودتاي انتخاباتي را پيش مي‌برد.
در شرايطي که آيت الله خامنه اي به عنوان رهبر انقلاب از احمد جنتي رييس شوراي نگهبان خواسته است که در مسيري قانوني به بررسي تخلفات انتخاباتي بپردازد، جنتي در غياب احمدي‌نژاد که به مسکو رفته است، هواداران کودتا را رهبري مي کند و از آن ها خواسته است تا بدون هيچ گونه مجوزي به ميدان ولي عصر بروند. اين در حالي است که آقاي جنتي مي‌دانست روز گذشته مردم با يکديگر عهد کردند و قرار گذاشتند ساعت 5 عصر در ميدان ولي عصر حضور يابند و خبر حضور آن ها نيز از رسانه هاي آزاد اعلام شد.
با اين حال احمد جنتي به انگيزه ترساندن مردم و خنثي کردن اثر اجتماع عظيم روز گذشته مردم قصد دارد هواداران کودتا را به ميدان ولي عصر بکشاند و صدا و سيما هم به عنوان سومين عضو نويسندگان سناريوي کودتا خواهد کوشيد تا با اين حضور مانور تصويري بزرگي از کودتاچيان به نمايش بگذارد.
نقش احمد جنتي، رييس شوراي نگهبان و رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي به عنوان گرداننده ي حضور کودتاچيان پيش از هر چيز سرنوشت رسيدگي به تخلفات انتخاباتي را روشن مي کند و نا گفته پيداست که قرار است ايشان به نامه‌ي نمايشي رهبري چه پاسخ نمايشي‌تري بدهند.

۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

توطئه ساعت 15 امروز ميدان ولي عصر را خنثي کنيد

روز گذشته (دوشنبه 25/3/88) مردمي که به حمايت از ميرحسين موسوي و در اعتراض به کودتاي انتخاباتي در مسير ميدان انقلاب تا ميدان آزادي راهپيمايي کردند با هم قرار گذاشتند تا امروز سه شنبه (26/3/88) راس ساعت پنج عصر در ميدان ولي عصر دوباره راهپيمايي کنند.
به گزارش چريک آنلاين، به دنبال اين قرار طرفداران و نيروهاي وابسته به محمود احمدي‌نژاد تصميم گرفتند راس ساعت 15 بعدازظهر امروز براي خنثي کردن حضور مردم و در اختيار گرفتن ميدان ولي عصر در اين محل دو ساعت زودتر حاضر شوند.
از اين رو مردم براي خنثي کردن اين توطئه لازم است تا يک ساعت زودتر يعني راس ساعت 14 در ميدان ولي عصر حاضر شوند.
در حال حاضر سپاه پاسداران تصميم گرفته حوالي غروب امروز به حمايت از محمود احمدي نژاد برخوردي خشونت‌آميز را با مردم آغاز کند. اين خشونت قرار است راس ساعت 10 شب به اوج خود برسد.
منابع آکاه اعلام کرده اند به هيچ عنوان قرار نيست انتخابات باطل اعلام شود.

۱۳۸۸ خرداد ۱۷, یکشنبه

از دستگيري همسر مشايي تا بيرون آمدن شهرام جزايري از آستين کردان


اگر آدمي استعداد اين را داشته باشد كه در لحظه و جلوي دوربيني كه ميليون‌ها نفر آدم مقابل تصويرش نشسته‌‌ند دروغ بگويد،‌ عوام‌فريبي كند و براي منافع شخصي خود و گروهي فاسد كه تحت هدايت اوست گام بردارد نه تنها مومن نيست بلكه بايد شهادتين خود را به جا بياورد تا مسلمان شود.
وقتي احمدي‌نژاد تصوير زني مومنه را نشان مي‌دهد و مي‌گويد اين خانم را مي‌شناسي؟! اين خانم در تبليغات دست در دست شما دارد، آيا نمي‌داند اين خانم همسر ميرحسين موسوي است. نكته وقتي جالب مي‌شود كه به محض خروج از مناظره شمقدري روي پاي او افتاده پايش را مي‌بوسد و مي‌گويد عالي بود روستاييان همه به ما راي مي‌دهند غافل از اين‌كه روستاييان فهيم كشورمان ايران به وعده‌هاي دروغ اين آدم‌ها ايمان آورده و مي‌دانند فقط آدمي بي‌اخلاق مي‌تواند بي‌دليل از ناموس كسي حرف بزند.

براي برداشتن پرده از اين عوام فريبي به چند نكته اشاره مي كنم:
1. تعاريف و آمارها را در زندگي خودتان پيگيري كنيد وقتي براي خريد گوشت،‌ مرغ و حتي نان مراجعه مي‌كنيد اوضاع بهبود داشته‌است؟ وقتي جواني براي اجاره مسكن به بنگاه املاك مراجعه مي‌كند با شرايطي كه پيش‌آمده جايي در خور را براي زندگي پيدا مي كند؟
آيا اين براي تغيير آمار بيكاران از ميانگين 21% به 12% نيست؟
2.نگاهي اجمالي به آدم‌هاي اين دولت نشان مي دهد كه دولت مهرورز،‌ شايسته‌سالار و عدالت‌گستر چگونه شبكه فاميلي براي اداره كشور درست كرده است. برخلاف ادعاي احمدي‌نژاد بسياري از ادارات و پست‌هاي دولتي و سازماني، فاميلي و موروثي انحصاري شده است.



ليست روساي فاميلي دولت احمدي‌نژاد به شرح زير است:
داوود احمدي‌نژاد: بازرس نهاد رياست‌جمهوري. او برادربزرگ‌تر محمود احمدي‌نژاد است.

مسعود زريبافان: دبير هيات دولت،‌ وي كه باجناق محمود احمدي‌نژاد بشمار مي‌رود پس از رياست‌جمهوري عضو شوراي شهر تهران نيز بود،‌ به‌عنوان دبير هيات دولت منصوب گرديد. چندي بعد با مصوبه مجلس مبني بر ممنوعيت اشغال چند پست توسط كاركنان دولت ناچار به استعفا گرديد و پس از شكست در انتخابات دور سوم شوراها،‌ به عنوان رئيس مجمع باشگاه دولتي استقلال منصوب شد.

عليرضا مددي: مديرعامل سازمان تامين اجتماعي،‌ مديركل تربيت بدني استان تهران، وي برادرزاده و باجناق زريبافان و كارشناسي صنايع مهمات سازي وزارت دفاع بوده است.

حسين شيري: رئيس صندوق مهر رضا،‌ شوهرخواهر احمدي‌نژاد

پروين احمدي‌نژاد: معاون مركز امور زنان رياست جمهوري،‌ عضو شوراي شهر تهران،‌ خواهر احمدي‌نژاد

داوود مددي: رئيس سازمان تامين اجتماعي، ‌باجناق زريبافان

ناظمي اردكاني: وزير اقتصاد،‌ شوهرعمه پدر داماد زريبافان

اسماعيل احمدي مقدم: نيروي انتظامي،‌ همزمان با روي كار آمدن دولت احمدي‌نژاد اسماعيل احمدي‌مقدم باجناق محمود احمدي‌نژاد و معاون نيروي مقاومت بسيج سپاه پاسداران به‌عنوان فرمانده نيروي انتظامي منصوب گرديد.

سيدمحسن نبوي: عضو هيات مديره شركت سرمايه گذاري خارجي‌، داماد زريبافان

علي‌اكبر محرابيان: وزارت صنايع و معادن، ‌پس از بركناري عليرضا طهماسبي درمرداد 1386 علي‌اكبر محرابيان خواهرزاده محمود احمدي‌نژاد به‌عنوان وزير صنايع و معادن معرفي گرديد.

عليرضا علي‌احمدي: وزارت آموزش و پرورش وي كه باجناق احمدي‌نژاد است در آذر 1386 جايگزين محمود فرشيدي شد. داماد او مهرداد بذرپاش مديرعامل سايپاست.

مجتبي هاشمي ثمره: خواهرزاده مهندس باهنر،‌ يكي از مشاوران احمدي‌نژاد مشاورعالي، ‌رئيس ستاد انتخابات كشور بود و الان ستاد احمدي‌نژاد را اداره مي‌كند.

مهندس مهدي هاشمي ثمره: مديركل وزارتي وزير نيرو، برادر هاشمي ثمره

خانم قند فروش: مشاور خانواده وزير كشور،‌ زن برادر هاشمي ثمره


عبدالحميد هاشمي ثمره: معاون وزير صنايع،‌ برادر هاشمي ثمره

موسي پور: معاون پارلماني وزير كشور (داماد خواهر مهندس باهنر)

حسين صمصامي:‌ سرپرست وزارت امور اقتصاد و دارايي خواهرزاده پرويز داودي

علي خيرانديش: پيمانكار ساختمان و پيمانكار وزارت نفت در انتقال گاز ايران به چين (شوهرخواهر هاشمي‌ثمره)

طاهره نظري مهر: وزارت امور خارجه،‌ وي كه همسر منوچهر متكي وزير امور خارجه دولت احمدي‌نژاد است، از سازمان بهزيستي (در آستانه بازنشستگي) به وزارت امور خارجه منتقل گرديد و به سمت «مديركل حقوق بشر و زنان وزارت خارجه» منصوب شد. منوچهر متكي براي اين انتصاب وي به اين پست اداره حقوق بشر وزارت خارجه را از اداره كل سياسي و امور بين‌الملل جدا و همراه با دفتر امور زنان اين وزارتخانه يك اداره كل جديد ايجاد و همسرش را به رياست آن منصوب كرد.

برادر همسر منوچهر متكي: وزارت امور خارجه، ‌وي كه دندانپزشك و فاقد هرگونه سابقه خاص در وزارت امور خارجه بوده است به‌عنوان وابسته كار به بحرين اعزام گرديد.

استانداري‌ها:

رحيم قرباني: استاندار آذربايجان‌غربي

همسر استاندار: رياست مركز زنان و جوانان استانداري

باجناق استاندار: معاون سازمان آموزش و پرورش استان (سابقه وي مديريت يك مدرسه غيرانتفاعي بوده‌است)

خواهرزاده استاندار: عضو تيم مشاوران جوان استاندار ( در حال طي خدمت سربازي)

خواهرزاده استاندار: مدير مالي سازمان همياري شهرداري‌ها

خواهرزاده استاندار: مشاور استاندار و از اعضاي موثر هيات نظارت استان

خواهرزاده استاندار: مدير تداركات همياري شهرداري‌هاي استان و عضو هيات نظارت (مدرك فوق ديپلم)

پسرخاله استاندار:
سمت مشاور استاندار

پسر خاله استاندار: سمت مشاور استاندار به همه اينها چند شغله بودن الهام،‌ سعيدلو،‌ مهرداد بذرپاش (كه مدارج ترقي صدساله را به سبب دوستي قديم پدر با احمدي‌نژاد يك شعبه طي كردند) و رحيم مشايي را هم بايد اضافه كرد.

3. اما سوابق سوء بسياري از ياران صديق احمدي‌نژاد؛ چرا داوود احمدي‌نژاد پس از كش و قوس‌هاي فراوان با ازدواج پسر احمدي‌نژاد و دختر مشايي مخالف بود:

1. چون مشايي گاف‌هاي فراوان داد خصوصا در خصوص دوستي با اسرائيل و تمام علما،‌ مراجع،‌ انقلابيون و مجلس خواستند استعفا دهد اما رئيس‌جمهور جلوي همه ايستاد؟!

2. چون مشايي از نيروهايي بهره گرفت مانند قائم‌مقام خود در ميراث فرهنگي كه از صداوسيما به خاطر اختلاس و از وزارت اطلاعات به خاطر لواط رانده شده بودند و يا از سازمان فرهنگي،‌ هنري شهرداري صاحب خانه‌ها و املاك متعدد شده بودند.

3. چون همسر آقاي مشايي روزي در يك خانه تيمي منافقين پس از درگيري و شهادت 4 نفر از نيروهاي سپاه در حالي دستگير مي‌شود كه بي‌هوش شده‌است، وقتي در بيمارستان به هوش مي‌آيد به امام فحاشي مي‌كند، ‌مشايي كه خود و خواهرانش سابقه نفاق دارند و در آن زمان به عنوان نفوذي نقش آفريني مي‌كند در وزارت بازجوي اين خانم مي‌شود و مي‌گويد كه ايشان توبه كرده است و تنها از همراهان اين خانم ايشان اعدام نمي‌شود و بعدها مشايي با ايشان ازدواج كرده و اين زن مادر خانم پسر احمدي‌نژاد مي‌شود در مجموع داوود احمدي‌نژاد به اين خاطر نمي‌خواهد در كنار برادرش بماند و بعد از ازدواج اين دو چندين روز بيمار مي‌شود.

4. راستي چه كسي شهرام جزايري را شهرام جزايري كرد؟
آقاي كردان سلام!‌ هنوز چك‌هاي آقاي جزايري در صندوق بازنشستگي صداوسيما موجود است و هنوز هم مراودات شما با شهرام جزايري پرونده اي در قوه‌قضائيه دارد كه حتما بايد به آن رسيدگي شود. اما حيف كه مدرك جعلي شما باعث شد روي پرونده جزايري و‌ آن زن بدبخت كه شما عاشق آن بوديد و ديوانه شد و بعد جسد آن در جاده‌هاي فرعي يكي از شهرهاي شمالي پيدا شد بسته بماند. آقاي كردان شما كه در خريدن آدم‌ها شهره‌ايد تنها يك‌جا نتوانستيد مثل آقاي رحيمي معاون حقوقي و مجلس آقاي رئيس‌جمهور همه را بخريد و مدرك جعلي خود را پنهان كنيد و‌ آن هم وقتي بود كه اراده خداوند بر اين بود كه بگويد عزت و ذلت دست خداست.

5. آقاي رئيس‌جمهور از پرونده اختلاس اردبيل شما، از مراتب خاكساري شما به هاشمي رفسنجاني، از آقاي محصولي و تبديل منزل صد متري ايشان به چندين صد متري و اموال باد آورده ايشان، از پروژه‌هايي مانند پتروشيمي لرستان كه چندين بار كلنگ روي كلنگ زده‌ايد از آب وآباداني كه گفتيد اگر تا سه ماه آينده داخل لوله ها نشد وزير را داخل لوله مي‌كنم و از آن وعده دو سال مي‌گذرد و ... مي‌گذرم كه اگر نياز بود در نوشته‌هاي بعدي بگويم.

6. راستي آقاي رئيس‌جمهور از اختلاس 19 ميلياردي پسر آقاي علي‌آبادي كه مسوول و ناظر تمام پروژه‌هاي ورزشگاه‌هاست چه خبر؟!

7. راستي آقاي رئيس‌جمهور هزينه تبليغات شما كه به قول خودتان 1 ريال نداده‌ايد را چه كسي مي‌دهد؟ آقاي هدايتي و آقاي انصاري چه معلوم مانند آقاي جزايري نشوند؟!

نمي‌خواستم بنويسم چون آقاي احمدي‌نژاد اصرار كرد كه هركس چيزي مي‌داند بگويد يا بنويسد نوشتم تا مديون ايشان نشوم.