۱۳۸۸ مرداد ۲۶, دوشنبه

اول شهريور چهلمين روز درگذشت ترانه موسوي است


روز اول شهريور چهلمين روز درگذشت ترانه موسوي است. خبر مرگ ترانه موسوي بازداشتي تجمع مسجد قبا در هفتم تير روز 24 تير به وسيله خانواده اش اعلام شد.

به گزارش چريک آنلاين، ترانه موسوي از زمان دستگيري به مدت 18 روز ناپديد شده بود و پس از اين مدت خانواده اش با جنازه‌ي سوخته‌ي او مواجه شدند. روز 24 تير خانواده‌ي او خبر پيدا شدن جنازه‌ي او در حوالي قزوين را دريافت کرده بودند اما تاريخ دقيق مرگ او مشخص نيست؛ از اين رو زمان مرگ او از تاريخ 24 تير محاسبه مي‌شود که با اين حساب چهلمين روز درگذشت وي روز اول شهريور خواهد بود.

جنبش سبز براي چهلمين روز درگذشت بسياري از شهداي خود به تجمع مي پرداخت. در صورتي که تمايلي به تجمع براي چهلمين روز درگذشت ترانه موسوي وجود داشته باشد و اين تجمع به صورت رسمي از سوي رسانه‌هاي تحت اختيار سبزها اعلام شود، چريک آنلاين نشاني منزل ترانه موسوي را منتشر خواهد کرد.

محل دفن ترانه موسوي در روستاي وازيوار از توابع چمستان در استان مازندران اعلام شده است.

۸ نظر:

آریا گفت...

درود بر تو ، لطفا تا دیر نشده مدارکی از ترانه مانند شناسنامه یا کارت ملی پیدا کن تا مردم مطمئن شن ، وگرنه با دادن آدرس منزلی که مطمئنا تا اون روز اطلاعات از زمین ناپدیدش می کنه و با مادری که در غم همسر و فرزندش زندگی براش ارزش نداره نمیشه کاری کرد حداقل با مادرش صحبت کن یا مدارک پدر یا مادرشو تو نت بگذار ، اگه همه فکر کنن دروغه امثال ما مقصرن

Sheida Jahanbin گفت...

سلام. لطفا به من آدرس بدهید تا شرکت کنم عزیز

ناشناس گفت...

ضحاک ماردوش بخواب که خامنه ای بیدار است و خون از لبانش جاریست.

خدا بیامرزدت زیبا روی زیبافکر زیباسیرت. که خون شما یک عمر مردم فریبی مجتهد قلابی را برباد داد و مرگ بر خامنه ای را یک وظیفه روزانه کرد. خون مظلوم از همین حالا ظالمان را گیر انداخته. خبر ذیل را بخوانید میبیند که کروبی شجاع گلش را به دیکتاتوری دروغ و عواملش چون ضرغامی زده و حتی بسیاری از مدافعان کوردل خامنه ای ضحاک را از جهالت درآورده است.

http://www.rahesabz.net/story/526/

ناشناس گفت...

سلام،

1) لطفا عکس یا فیلمی که نشان بدهد جنازه ی پیدا شده متعلق به خانم ترانه موسوی هست بگذارید؟

2) چطور خانواده موسوی متوجه می شوند که جنازه کشف شده متعلق به خانم ترانه موسوی هست؟ چون من چندجا خونده بودم که جنازه به شدت سوخته شده بود. یا چطور کسی که جنازه رو پیدا کرده از هویت جنازه سوخته شده آگاه بوده؟ یا چطور خانواده خانم ترانه موسوی پیدا می کنه؟

3) آیا در محل کشف جنازه کسی حضور نداشته که بتواند با دوربین موبایل برای افشاگری بیشتر از جنازه فیلم برداری کند؟ الان که موبایل دوربین دار در بازار فت و فراونه.

لطفا به سوال های من پاسخ مستدل بدهید.
باسپاس/مقدم/منتظر می مانم.
sokootosokhan@gmail.com

ناشناس گفت...

من نمی دونم این واقعه چقدر راست باشه ولی این میدنم روز تحویل جسد ترانه موسوی در قزوین در شهر با تعجب فقط ماشین یگان ویژه میدیدیمدرحالی در آن موقع قزوین شهر ارومی بود!

ناشناس گفت...

زود باشید این قضیه رو فاش کنید که ما همه منتظریم

ناشناس گفت...

سلام بر چریک
من سرباز موج سبز آزادی هستم
آماده تبادل لینک با شما هستم
www.green-freedom-wave.blogfa.com
به نام (موج سبز آزادی) لینک کن
منم شما رو به نام چریک انلاین
لینک کردی خبرم کن

ناشناس گفت...

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001114356362#!/profile.php?id=100001114356362&v=wall
پس اين چي ميگه؟؟