۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

ماموران امنيتي خانواده عليرضا افتخاري را مجبور به نقل مکان به محلي نامعلوم کردند

خانواده عليرضا افتخاري، خبرنگار روزنامه ابرار اقتصادي که در تجمع هاي معترضان کشته شد با فشار دستگاه امنيتي وارد به اسباب‌کشي و نقل مکان به محل ديگري شدند.
به گزارش چريک آنلاين، خانواده اين قرباني که براثر اصابت باتوم به سرش درگذشت به شدت تحت کنترل قرار دارند و از هرگونه مصاحبه با رسانه ها و ارتباط با مسئولان محدود شده اند. آخرين اقدام ماموران امنيتي براي قطع ارتباط اين خانواده با رسانه ها جابه جايي و اسباب‌کشي اجباري و شبانه ي منزل اين خانواده به محلي نامعلوم بوده است.
انجمن صنفي روزنامه نگاران يک هفته پيش از اعلام رسمي خبر مرگ عليرضا افتخاري از اين خبر آگاه بود و در تماسي که با خانواده اين قرباني برقرار کرده بود با عدم همکاري آن ها مواجه شده بود. خانواده عليرضا افتخاري از هرگونه همکاري با انجمن و رسانه ها خودداري کردند و به ميرحسين موسوي و همچنين انجمن صنفي روزنامه نگاران ايران تلويحا گفته بودند که تعهدهاي سفت و سختي از آن ها براي سکوت گرفته شده و در صورتي که بخواهند به صورت آشکار و علني از مرگ فرزند خود سخن بگويند ممکن است مشکلاتي براي دخترشان نيز به وجود بيايد.
يک منبع آگاه مي گويد ميرحسين موسوي در ديداري که با اعضاي خانواده عليرضا افتخاري داشته از آن ها خواسته تا از مسيرهاي قانوني پرونده قتل فرزند خود را پيگيري کنند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بالاخره ماجرای ترانه موسوی چیست؟ وبسایت شما جزو اولین و شاید اولین وبسایتی بود که این خبر را منتشر کرد. می توانید منبع این خبر را معرفی کنید ؟

موج سبز گفت...

با سلام دوست عزیزم
آقای امیر حسین آبادی یکی از بزرگترین وکلای ایران میباشد
ایشان در خصوص عدم دفاع از موکلای خود به نوروز توضیح داده است
ایشان جلسات دادگاه را فرمایشی خواند و کیفر خواست عمومی را فاقد اعتبار دانست
به گفته ایشان قرار است دادگاه آقایان نبوی , میر دامادی و تاج زاده غیر علنی برگزار شود آیا علتش را میدانید ؟
چون این سه بزرگوار هیچگاه چیزی را به زبان نیاورده اند که بر خلاف اعتقاد قلبیشان باشد بر خلاف آقایان ابطحی , حجاریان و ...
به من هم سر بزنید
سبز باشید
ستایش