۱۳۸۸ دی ۶, یکشنبه

نيروي انتظامي در ميدان انقلاب جنازه يکي از کشته شدگان را از مردم گرفت

در در گيري هاي امروز یکی از کشته شدگان در میدان انقلاب بر اثر شدت ضربات باتوم بر روی سرش کشته شد.
مردم جنازه‌ی اين مرد را که حدود پنجاه سال داشت را تا چهار ولیعصر بر سر دست حمل کردند؛ اما در چهارراه ولي‌عصر نيروهاي انتظامي به مردم حمله کردند و جنازه را از آن‌ها گرفتند.
حدود نیم ساعت جنازهی این مرد گوشه‌ی خیابان ماند تا نیروهای نظامی او را با خود بردند. در حالی جنازه‌ی این مردم نیم ساعت در گوشه‌ی خیابان بود که آمبولانس در کنارش ایستاده بود.
همچنين به نقل از يک شاهد در ميدان ولي عصر مردي در ميدان ولي عصر بر اثر اصابت گلوله بر روي زمين افتاده و ماشين نيروي انتظامي دنده عقب از روي او رد شده و بدنش را له کرده است.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

خانمها در تظاهرات بدون روسری شرکت کنید.

ناشناس گفت...

سلام دوست گرامي
لطفا اگر اطلاعات موثقي از ترانه موسوي داريد لطفا بنويسيد.
بسيار ممنون
علي رضا زماني

ناشناس گفت...

دوست من سلام
بنده خواستم در مورد ترانه موسوي چند نكته را خدمتتان عرض كنم . اول اينكه براي گزارش يك رويداد چند مقدمه و پيش زمينه لازم است از قبيل :
1 - چه كسي ؟ 2- كجا ؟ 3- چه وقت ؟ 4- چه طور ؟
موارد فوق مختصات هر واقعه يا رويدادند كه بي شك اگر جوابي به آنها داده نشود بايستي به كذب و موهوم بودن رويداد يقين حاصل كرد .
در مورد ترانه تنها چيزي كه حكايت از مورد يك ( چه كسي ) مي باشد فقط نام و نام خانوادگي او حكايت بر آن دارد و ديگر هيچ . مثلا نه شماره شناسنامه اي ٬ نه كپي مدرك قابل قبولي ٬ مطلقا هيچ و بنا بر اين موهوم . در مورد پارامتر دوم ( كجا ) نيز هيچ سر نخ قابل استنادي به چشم نمي خورد ٬ مثلا آدرس منزل ترانه ٬ محل دقيق خاكسپاري و در نتيجه اين مورد نيز موهوم است .
پارامتر سوم ( چه وقت ) نيز تعريف نشده است به اين معني كه في المثل در مورد سر گذشتش تناقضاتي به چشم مي خورد از جمله اينكه تاريخهاي مختلفي در مورد مرگش ذكر شده و بنابراين معادله با چند جواب روبه رو بوده و تعريف نشده است .
پارامتر چهارم ( چه طور) نيز در مورد نحوه مثلا مرگش كاملا موهوم و تعريف نشده است .
اكنون با چهار عامل موهوم در مورد فردي به نام ترانه سرو كار داريم . پس طبق نتيجه گيريهاي بالا احتمال واهي بودن شخصي به نام ترانه موسوي بسيار زياد است .
البته عكس العمل متناقض و شتاب زده صدا و سيما نيز در اين خصوص قابل تامل است اما ...
پس دوست من اگر اطلاعات دقيق تري از زندگي ترانه داريد بهتر است آن را اعلام كنيد تا لا اقل امثال كساني چون ما دچار بهت زدگي نگرديم زيرا بي ترديد اين جنايت اولين و آخرين آن نيست و نخواهد بود .
با تشكر

Unknown گفت...

دوست من سلام
ما نه اطلاعاتي هستيم و نه سبزي بلكه تشنه حقيقت و جوينده آن مي باشيم لذا ملتمسانه تقاضا منديم اگر سر نخي از وجود فردي به نام ترانه خانم داريد رو كنيد البته هر گونه كه لازم مي دانيد و با رعايت كامل موارد امنيتي .
مثلا عكس هاي بيشتري از ترانه و يا تصوير شناسنامه او و يا حد اقل محل دقيق دفن او تا به اين وسيله وجود او در سايتها ي مختلف انكار نگردد . البته بنده خواستم تا ايميل آدرسم را در اختيار شما قرار دهم اما به لحاظ امنيتي كه شما هم مي دانيد ميسر نيست .
باور بفرماييد مظلوميت و بي كسي فردي به نام ترانه ( اگر چنين فردي وجود داشته است ) مثل خوره روح دل هر انساني را ريش مي كند . لذا استدعا داريم هر گونه كه مي دانيد يك سر نخي و يا چيزي كه بتوان حد اقل وجود چنين فردي را اثبات نمود بدهيد .
با تشكر
دلسوزان وطن

ناشناس گفت...

مرگ بر موسوی که بخاطر حفظ قدرت و پول هاشمی این طوری مردم را بجان هم انداخت و لعنت بر هیزم کشان این دعوا خدا یا ما را از این فریبکاران نجات بده